Witaj!

Czujesz się zagubiony? Nie radzisz sobie z wyzwaniami dnia codziennego? Nie jesteś pewien czego chcesz? A może dokładnie wiesz czego pragniesz, tylko nie wiesz jak? Zapraszam do zapoznania się z tym, co możesz tutaj otrzymać.

Poradnictwo psychologiczne

Forma pomocy ograniczona do kilku spotkań dla osób zdrowych, nie przejawiających poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym, zmagających się z kryzysem rozwojowym lub sytuacyjnym.

Coaching

Wiesz dokładnie czego chcesz? Jesteś nastawiony na przyszłość i osiągnięcie celu? A może masz problem i nie wiesz jak go "ugryźć"? Dzięki psychologicznym narzędziom możesz pszyśpieszyć realizację swojego potencjału.

Psychoterapia pozytywna

Szczególny rodzaj psychoterapii integrujący główne podejścia terapeutyczne, w której uwzględniana jest szeroka perspektywa, wiele aspektów ważnych dla człowieka w ciągu życia oraz dążenie do ich równoważenia.

Pierwsze spotkanie

Kilka pierwszych spotkań (1-3) to wstępne i diagnostyczne wizyty. Przede wszystkim po to, aby określić istotę problemu i cele, ale też sprawdzić czy psycholog/coach/terapeuta i klient/pacjent pasują do siebie osobowościowo. Jest to czas również na wybranie odpowiedniej formy pracy i ustalenie jej zasad. Jeśli nie wiesz czego dokładnie potrzebujesz, zawsze możesz przyjść i skonsultować to, być może będzie to Twoja jedyna wizyta, aby być może początek przygody w poznawaniu siebie i kształtowaniu swoich mocnych stron.

Formy pracy

Jeśli wizyty konsultacyjne okażą się dla Ciebie niewystarczające, zostanie Ci zaproponowana najlepsza forma pracy dla danego zagadnienia, z którym przychodzisz. Poradnictwo psychologiczne jest krótkoterminowe, ograniczone do kilku wizyt i przeznaczone dla osób zdrowych bez zaburzeń osobowościowych czy psychicznych, doświadczających chwilowych trudności. Jeśli Twoje problemy są powtarzalne, utrwalone, wywołujące cierpienie i powodujące nieradzenie sobie z podstawowymi rolami życiowymi, zostanie Ci zaproponowana prawdopodobnie psychoterapia, która jest bardziej rozciągnięta w czasie. Jeśli natomiast nic z powyższych rzeczy nie jest Ci bliskie, ale odczuwasz pewien dyskomfort psychiczny, bo masz trudność w osiągnięciu swoich realnych pragnień, coaching jest właśnie dla Ciebie.

Zasady pracy

Każda z powyższych form pracy psychologicznej ma swoje odrębne zasady (kontrakt, setting) i zostają one omówione po wybraniu jednej z nich. Są one bardzo ważne dla procesu terapeutycznego czy coachingowego, jednakowe dla każdej osoby. Dotyczą one m.in. ustalenia formy pracy i jej celu, czasu trwania, przebiegu sesji, spóźnień i nieobecności, odpłatności, sposobu kontaktowania się. Zwykle kontrakt jest uzgadniany ustnie, naturalnie w przebiegu konsultacji, w przypadku wątpliwości znajduje się on w pracowni w wersji papierowej.